Friday, March 5, 2010

LaManyA...

Im sorry.. lama dah xpost papa.. kija byk (mungkin ada yg loya, jatuh bangku, gelak xhingat, maki aku, ckp aku propa etc2.. hakikat doh.. hakikat.. xcaya dah..) skrg kija mmg byk.. nk mkn pn xsmpt.. pening pala pn aku x ketepi.. kalu korang kata korang byk kija dr aku.. meh2 ganti tmpt aku kat cni.. sgt aku alu2 kn.. 


Dah bebel skit2.. kang korang maleh lak nk layan blog aku ni..


Sbb lama aku xpost aku nk redeem dua cerita skali gus.. ngeh2.. memula pasal bday cik bby.. Even dah jd belated pn.. aku tetap nk wish secara officially nya kat blog aku ni..


“ HAPPY BDAY MY DEAR”..


Disebabkan bday cik bby jatuh pd tarikh sehari sblm knuri dan time tu kami berkampung kat umah mertua, (sbb time tu nk buat knuri akikah MALIQUE HAKEEM) jd kitrang mmg xdok la nk smbut meriah bagai (thn lepas kitrang buat BBQ k), thn ni skadar call pizza suh mai delivery ja.. senang.. 


Mlm tu time nk bum2 smpt la aku amik video MALIQUE ADAM duk miming pak ngah aka cik bby aka lakiku nyanyi lagu bday.. so enjoy..

Adorable kan2.. 


Entry yang ke dua adalah pasal tuan tanah iaitu aku..


Atas permintaan yg tinggi.. haha bajet glemer la.. aku nk reveal muka aku dlm tempoh ngandung ni..


Tat ta da da..


Amacam beseri x? Bulat? Tembam? Aku tau.. Aku tau.. Pucat.. ya.. aku dah maleh make up skrg.. dengan mata panda, bibir kering, idung mengelupas, muka penyakit.. itu lah aku skrg.. huhu. Apa nk buat.. aku maleh.. 


Napa se ja gambo.. lg mau tanya.. muka dah xseindah dlu kala mana mau tangkap gambo..


Hehe..tu ja la.. maleh aku nk taip pepanjang.. korang bukan baca pn.. 


Semoga kita bersua lg di entry akan datang.. 


Tatatititutu..



No comments:

Post a Comment

LuaHkaN