Monday, March 8, 2010

dUa pLoh tuJuH..

turn 27th today.. am I getting old? age is just a number right?
hehe.. xrasa pn.. subuh td pn mak wish “happy bday to my young mummy to be” hahaha.. kompom xterasa tua.. 

xnk bebel bebenyak.. memula tq for all bday wishes.. ngat korang lupa (nasib la ada fb / friendster bagai, kalu x lupa dah ni..)..

tq yg seterusnya tuk colleague kat opis yg organize bday party.. walaupn disambut skali ngan farewell party abg shah, aku tetap terharu.. 
ni ada beberapa gambor tuk korang layan.. 

kek share ngan ABG SHAH.. jd la.. ngat gak kat aku..


potong.. jgn xpotong...


ni la ABG SHAH.. yg xnk tgk camera tu CIK BOSs..

ok.. seperti thn2 sblm ni.. aku akn beli bday present tuk diri sendiri.. thn ni aku bli bendalah ni.. biar la korang nk kata bendalah ni dah lama.. org xpakai dah.. tp aku suka ja.. aku nk jugak2.. duit aku lg pn..

muahahahaha… sungguh bongkak…


oh terbang duit aku..

ni pulak bday present in advance dr cik bby.. aku declare ni bday present sbb aku mmg nk ni sgt2 as bday present thn ni.. bli lama dah (NK HABIS DAH PN).. since dia balik dr China lg.. Tq cik bby.. I lap u beri strong.. 


harum aku setiap hari..

tp kalu nk bg lg sgt dialu2kn.. (JAM YG SYG TUNJUK ARI TU.. ala yg TITUS tu.. SOLVIL ET TITUS tu.. yg keylat2 tu.. xtau gak.. ni ha gambo dia..).. I lap u lg strong laaa kalu u bli kat I…

puas aku search tenet.. last2 snap kat mag jugak.. hahaha..

Surprise from mak.. pepg time hazel amik nk p kija, aku di kejutkn dgn sejibik cake.. mak buat sniri tau.. huhuhuhu..

mak I syg I.. 


sesedap rupanya..

potong lg..

lastly hadiah TERBAIK & TERINDAH thn ni ialah hadiah dr YG ESA.. aku bakal menimang cahaya mata.. syukurku yg xterhingga YA ALLAH..


walaupn xsemeriah, xsemenggah dan x di shower ngan hadiah yg gah.. aku rasa sgt la bertuah.. sbb masih ada yg syg aku lg.. 

makasih semua..


2 comments:

  1. reen...
    nmpk sgt sedap kek mak ang buat tuh..
    tingin aku wei!

    ReplyDelete
  2. ngidam ka wei.. nk ka..nant aku suh mak buat lein..

    ReplyDelete

LuaHkaN