Tuesday, December 22, 2009

aKu & maSaLaH pEmaKaNAn

181209
60kg… What? OMG.. Gumoknya aku.. Ke timbang ni yg salah.. 


201209
*Waaaa… Penimbang tu mmg xrosak.. Mmg aku dah 60kg.. Sethn naik 8kg.. Aaarrrghhhhh..
*Tension.. Mkn2.. Uik.. STOPPP.. Kan dah gumok.. 
*Cian cik bby.. Bwk keta sorang2.. Aku tdo lak.. Xpa.. Teman lah.. Hum.. Ngantuk jugak.. Mkn lah.. Uik.. STOPPP.. Kan dah gumok.. 


211209
*Milah kawin arini.. Sedap lak lauk knuri dia.. Nk g tambah lah.. Uik.. STOPPP.. Kan dah gumok.. 
*Umm kija byk ni.. G kedai dlu lah.. Leh kudap2 jap g.. Uik.. STOPPP.. Kan dah gumok.. 
*ODW balik dr opis.. Huhu da org jual gorpis ngan kopok leko.. Bli lah.. Uik.. STOPPP.. Kan dah gumok.. 


221209

CEMNA NI.. MOLOT NI KIJA NK NGUNYAP JA.. NYAP.. NYAP.. XRETI NK DOK DIAM.. PEOT NI LAK MAKIN MEMBUNCIT SMP ADA ORG KATA AKU NGANDUNG.. AAAAAA AKU ADA MASALAH PEMAKANAN.. TIDAKK..


2 comments:

  1. ang beli chewingam byk2...rasa nak mkn ang kunyah la chewingm...

    ReplyDelete
  2. sama laa mcam aku wey...asyik nak makan jer...tapi skrg dah blajar control makan...makan kerap tapi jgn amik yg berat2 dan junk food...cepat naik badan nnt....

    ReplyDelete

LuaHkaN