Saturday, April 17, 2010

Nyum2.. Part 2..

And.. as I wish.. dapat gak mkn benda manis, menggoda & sedap smlm.. tp bongkos je la.. sbb smp2 tmpt kejadian lain pulak yg aku nampak dlm menu..
Ha.. apa aku mkn.. ni lahh..


For me :


Frosty Lemon tea

Grilled Black Pepper Chicken

For Cik Bby :

Choclate Ice Blended

Chicken Lasagne

And take away a slice of Caramel Cream Cheese.. Sbb dah tersgtlah full.. Kalo ikutkn tekak aku ni.. Mau 2,3 slice gak la aku rembatzz lg.. Muahahaha..

(Tang gambo tu sori lah, aku mmg xpandai snap.. Xdok seni.. Huhuhu..)


Sgt riang aku mkn skrg.. Bdn pn sgt riang mengembang.. Huhu.. Haruslah aku p jln2 ukur kebesaran mall smbl rembat beberapa helai bj baru.. Tp ujung bln nilah.. Panjang skit cuti.. Byk skit money.. Leh bli brg Cik Bby Jr. sama.. Kehkehkeh.. Semoga niat murni aku ni dimudahkan lg dgn kesihatan yg ok.. Maklum la kaki dah xlarat nk bwk bdn.. 

Takat ni jelah.. Aku wrap entri kali ni ngan senyuman lebor.. 


No comments:

Post a Comment

LuaHkaN