Thursday, October 13, 2011

Maharaja Lawak Mega







Oh my Oh my.. Maharaja Lawak kembali.. Tapi kali ni yg MEGA punya.. 



Demam yg hari tu pn xabes lg cik in rasa..  Pandai astro cr duit kn? Kali ni menampilkan gabungan 3 negara katanya.. (Malaysia + S'pore + Indon).. Lebih kurang 47 otai yg akn bertanding.. Perghhhh.. Akan start pd 28 October.. Setiap Jumaat, 10pm.. Do hoskn pulak oleh En. AC Mizal.. 


Peserta2 Maharaja Lawak Mega adalah terdiri daripada -------> PIMAI (Sathiya, Imuda dan Mat Over), HIRO (Hamdan, Ilya dan Ropie Cecupak), BOBOI (Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik), ANJE (Achong Sweet Child dan Joey Daud), OSBON (Mr Os dan Abon), BP – Bawal Power (Bob Kuman dan Sobri), RAP (Aziz Kota, Pak Lah Cecupak dan Rama Jangan Ketawa), COMEL (Radhi Khalid dan Bell Ngasri) dan 3G (Yassin, Didie Alis dan Enot) ,Adlin Aman Ramli dan Jalil Hamid as peserta solo.. 

 SYOK (Suhaimi, Ifa Raziah dan Arif Sudin) <------- yg ni collaborate 3 negara kot, GEBU  (Hani dan Azian) dr S'pore.. Dari Indon pulak  LANUN (Jegan, Elyas dan Salman Al-Farisi), BAWEL (Dodon Jambul, Amin Bawel dan Dadang Ragas), SAEHU (Eko, Bocil dan Vicha) dan kumpulan CAER (Adetao, Mister Ibo dan Lugiana).
Sgt xsabar.. Sgt teruja tau.. 

Nota kaki : uiii bertambah la bill astro start bln dpn.. 
credit : Abg Nara for the info

No comments:

Post a Comment

LuaHkaN