Monday, May 31, 2010

toNdangan / SePakan daRi daLam


Ni lah yg aku rasa start dr mgu ke 22.. (bermula dr tondangan manja.. memula bru nk blajar tondanglah katakan, tondangan setempat nama dia.. pastu dah terer ,blajar tondang mcm mesin gun tu.. skrg dah smp tahap aku terjerit kecil + rasa cem nk tershishi sbb senak.. sbb tondangan style bru ni tondangn menyeluruh gitew.. kenkadang smp senget peot aku…) ni bru minggu ke 26 yer.. mak ckp sok2 lg dasat..


Setiap kali ditondang aku mesti tekujat+senyum+ adoii aii.. hum sgt indah perasaan itew.. pernah skali aku xmelayan (sembang2 ), Cik bby Jr. merajuk.. tiada tondangan smp balik umah.. lega,bila kat umah cik bby sapa.. terus tondangan bermula.. bermula la rutin tekujat+senyum+ adoii aii..

Time bila aku rasa? Slalunya la…


* awl pg ( 5am – 6 am) time Cik Bby Jr. bgun 
* aku mengeliat Cik Bby Jr. join mengeliat 
* aku / Cik Bby Jr. lapar
* time aku smbg ngan Cik Bby / Cik Bby ada kat sblh (nk smbg ngan ayh dia gak)
* time bc Quran
*time Cik Bby bc Yassin
* posisi silap ketika duduk @ tdo (yakni menghimpit Cik Bby Jr.)
* pastu bermula dari maghrib bwk ke jam 11 mlm. Sgt ektip..


Hahaha..Bak kata Cik Bby, aku je yg dpt rasa cemna.. Dia takat rasa kat tas peot je.. 


Hari ni tondang manja2 jer.. Tau ibu dia xcihat.. huhu… Baik ank ibu neh.. 


Apa2 pn aku sgt bahagia dgn nikmat yg 1 ni walaupn kengkadang tondangan yg dilepaskan mcm nk tondang bola time penalty.. Uiiii Ya Allah…


Senyum.. Xsabar ni..


No comments:

Post a Comment

LuaHkaN