Thursday, January 7, 2010

nEW yeAR REsoLutioN..

salam tuk seluruh alam..

cewahh..

hum rasanya aku xterlewat tuk mempost my new year resolution tuk thn ini.. baru bp hari jakan.. hokey tuk dis yer boat pertama kali dlm sejarah idup aku yg makin tua ni, aku nk berazam.. azam aku ialah tuk mendapat bby.. haha bukan cik bby.. tp bby.. hum rasanya thn ni sesuai tuk membesarkan jumlah ahli dlm kluarga kami.. yelah.. makin lama makin tua kan…

rasanya thn lepas dah puas aku berjln2, beriang ria, bermerap manja, berdua-dua so thn ni lets make bby.. hehehe.. tp xbermakna xleh p jln2 yer.. dah ada 1 destinasi menarik yg insyaallah kami akan pergi pertengahan thn ni.. wihuuu.. dan xbermakna xleh beriang ria, merap manja bagai.. tp kan bertiga lebih baik.. muahahaha.. yes we can..

aku rasa aku ni dah bertokoh tuk jd ibu.. haha..papapun rezeki tu dr ALLAH.. DIA yg menentukan segala.. kami hanya boleh berusaha dan berdoa.. jd pada semua, pray for us hokey..

makasih..

2 comments:

  1. yaa...mari sama2 buat anak...wish untuk tahun nih tambah ahli...hehehe..tapi kena doa dan usaha...berkat dari Allah insyaAllah ada laa rezeki nanti

    ReplyDelete
  2. AMIN... kita sesama berusaha.. work harder bebeh.. hahahaha..

    ReplyDelete

LuaHkaN