Tuesday, November 10, 2009

PENANG...

Hujung minggu lepas aku sepatutnya ke 1 tempat ni.. akan tetepi rancangan tu terbantut sbb bencana alam.. kira xjd pegi lah.. tp cuti dah amik.. xkn nk duk umh je kn.. akhirnya aku ngan dia amik keputusan.. teruskn dgn perancangan awal.. berjln2.. cuti2.. kat tempat lain pulak..

PULAU PINANG @ PENANG...

Xpernah terlintas tuk bercuti kat sana.. maklumlah.. dekat.. slalunya kami xbermlm.. balik hari ja.. tp kali ni berbeza skit.. kami pilih tuk stay kat sana.. atas bantuan kawan, akhirnya Naza Hotel jd pilihan. Lokasi yg menarik.. tepi pantai..

Aku terlalu sukakan kedamaian pantai.. sbb tu aku lebih suka bercuti di pulau2 atau tepi pantai.. tenang.. buat seketika aku boleh lupakan masalah yg xpernah berkurang.. beban manusia di dunia..

Aku sgt enjoy.. dpt cuti kat lokasi yg aku suka.. dpt mkn semua yg aku minta.. DAN.. dpt shoping seperti biasa.. hehehe..

Buat si dia, TQ..

No comments:

Post a Comment

LuaHkaN